ŽILKA IGOR - ŽILKOVÁ IVETA - GOEBELS ŽILKOVÁ ZUZANA - Agentúrna Kancelária Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. - 0917 921 927 - kontaktný email - Mnohoročné skúsenosti, dlhodobá starostlivosť

Ako sa poistiť?

Pre viac informácií a uzatvorenie poistenia nás kontaktujte cez 
Kontaktný Formulár.

Kontakty

Agentúrna kancelária
Mobil: 0917 921 927
Kontaktný e-mail
Žilka Igor
Mobil: 0905 616 208
Tel.: 043/4293 523
E-mail: Zilka@oz.allianzsp.sk
Žilková Iveta
Mobil: 0918 968 802
Tel.: 043/4293 523
E-mail: Iveta.Zilkova@oz.allianzsp.sk
Goebels Žilková Zuzana
Mobil: 0908 470 074
E-mail: Zuzana.Zilkova@oz.allianzsp.sk

 

To, čo sa pravidelne používa, sa aj rýchlejšie kazí. Poruchy elektrospotrebičov sú preto jedným z najčastejších problémov v domácnosti. Keď doslúži chladnička alebo práčka, ktorá už nie je v záruke, často je majiteľ donútený uhradiť opravu sám. V mnohých prípadoch však oprava stojí takmer rovnako, ako je cena nového spotrebiča.

 

Odložte skrutkovač

Allianz – Slovenská poisťovňa ponúka svojim klientom riešenie nepredvídateľných výdavkov v podobe poistenia predĺženej záruky elektrospotrebičov. Toto poistenie kryje nečakané poškodenie alebo zničenie spotrebičov, za ktoré by inak niesol zodpovednosť jeho predajca, ak by nastali počas záručnej doby. Uzatvára sa na jeden, dva alebo na tri roky od konca zákonnej záruky a vždy sa uzatvára bez spoluúčasti. Klienti tak môžu mať od opráv pokoj až päť rokov po kúpe spotrebiča, poisťovňa totiž uhradí náklady na náhradné súčiastky a opravu elektrospotrebiča.

Neúmyselné poškodenie

Okrem poistenia predĺženej záruky si priamo v predajni môžu zákazníci uzavrieť aj poistenie náhodného poškodenia alebo odcudzenia elektrospotrebiča. Ak potom neúmyselne poškodia alebo zničia výrobok, napríklad pri preprave z predajne, ak im spadne alebo pri používaní na elektrické časti vylejú vodu, toto poistenie im zabezpečí opravu, úhradu nákladov alebo výmenu výrobku. Pri lúpeži alebo pri krádeži vlámaním poisťovňa poskytne nový elektrospotrebič rovnakých parametrov. Poistenie poškodenia a odcudzenia tovaru sa uzatvára na jeden rok so spoluúčasťou 15 percent.

Čo sa dá poistiť?

Poistenie predĺženej záruky sa môže uzavrieť na bielu techniku, ako chladnička, mraznička, sporák, rúra na pečenie, vstavaná mikrovlnná rúra, umývačka riadu, automatická práčka či sušička bielizne, a na vybranú elektroniku, napríklad televízor. V prípade, že sa niektorý z týchto pomocníkov pokazí, majiteľ nemusí siahnuť na svoje úspory, vyčlenené napríklad na letnú dovolenku. O nečakané výdavky sa totiž postará poisťovňa.

Poistenie ponúka priamo predajca vo svojom obchode. „Už niekoľko mesiacov ponúkame poistenie predĺženej záruky elektrospotrebičov a iných výrobkov cez internetové obchody. Klienti si tak rýchlo a jednoducho môžu pri kúpe zabezpečiť svoj nový tovar proti poškodeniu, krádeži či poruche,“ hovorí Andrea Leskovská, riaditeľka odboru manažmentu produktov v Allianz – Slovenskej poisťovni. Postup pri poruche je jednoduchý. Stačí zavolať na infolinku a operátori zorganizujú opravu elektrospotrebiča, uhradia náklady alebo pomôžu pri výmene výrobku za nový, ak je poistený výrobok odcudzený alebo nie je možné ho opraviť. O svoje spotrebiče sa nemusia strachovať ani tí, ktorí majú v Allianz – Slovenskej poisťovni uzatvorené poistenie domácnosti, konkrétne moduly Štandard a Optimal. „Ak si naši klienti kúpia chladničku či práčku a majú poistenú domácnosť v strednom a vyššom module, pre vybrané spotrebiče platí predĺžená záruka automaticky. Poisťovňa uhradí náklady na opravu do výšky stanoveného limitu,“ dodáva Andrea Leskovská.

 

Zdroj: www.allianzsp.sk